vineri, 12 iunie 2015

Fir Slim cu bioceramica

Desi am fost reticient la acest produs, pot spune ca pe mina m-a ajutat mult, dar si mai mult in te o purtam. Tot am cautat pe net pareri ale persoanelor ca l-au achizitionat deja, insa opiniile sunt si bune si si mai putin bune.
Evident inainte sa cumpar unul original am zis ca pretul e cam mare pentru un modelator de corp pentru partea superioara si una pentru partea inferioara, insa ca promotie am primit si o centura abdominala, care cred ca a fost o surpriza mare pentru mine. Probabil aceasta centura m-a ajutat cel mai mult, iar cel inferior cel mai putin.


Ca sa aveti rezultate cat mai bune folositi Fir Slim in timp ce faceti miscare, sau de ce nu cand alergati (daca mai aveti timp pentru asa ceva) si astfel veti arde grasimea si mai repede!
Iar in rest ca e bioceramica sau nu? - sincer nici nu stiu ce e ala, eu cred ca e mai mult marketing in numele de bioceramica decat ceva real -  ce conteaza? Pentru mine conteaza ca a dat rezultate (chiar daca nu cele asteptate), insa sa nu uitam ca Fir Slim singur nu va face minuni! Degeaba stai in fata televizorului, si mananci cartofi prajiti cu Fir slim pe tine...
Daca ai ambitie, si mai ai si putin timp liber ca sa faci miscare atunci Fir Slim te va ajuta cu siguranta, si mertita sa dai banii pe ei.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu